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Wählen Sie konfigurierbare Panels & Premixed-Kits - ODER - Kits für die zelluläre Signaltransduktion & MAPmates™
Konfigurieren Sie Ihre MILLIPLEX® MAP-Kits und lassen sich den Preis anzeigen.
Konfigurierbare Panels & Premixed-Kits
Unser breites Angebot enthält Multiplex-Panels, für die Sie die Analyten auswählen können, die am besten für Ihre Anwendung geeignet sind. Unter einem separaten Register können Sie das Premixed-Cytokin-Format oder ein Singleplex-Kit wählen.
Kits für die zelluläre Signaltransduktion & MAPmates™
Wählen Sie gebrauchsfertige Kits zur Erforschung gesamter Signalwege oder Prozesse. Oder konfigurieren Sie Ihre eigenen Kits mit Singleplex MAPmates™.
Die folgenden MAPmates™ sollten nicht zusammen analysiert werden: -MAPmates™, die einen unterschiedlichen Assaypuffer erfordern. -Phosphospezifische und MAPmate™ Gesamtkombinationen wie Gesamt-GSK3β und Gesamt-GSK3β (Ser 9). -PanTyr und locusspezifische MAPmates™, z.B. Phospho-EGF-Rezeptor und Phospho-STAT1 (Tyr701). -Mehr als 1 Phospho-MAPmate™ für ein einziges Target (Akt, STAT3). -GAPDH und β-Tubulin können nicht mit Kits oder MAPmates™, die panTyr enthalten, analysiert werden.
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Wählen Sie bitte Spezies, Panelart, Kit oder Probenart
Um Ihr MILLIPLEX® MAP-Kit zu konfigurieren, wählen Sie zunächst eine Spezies, eine Panelart und/oder ein Kit.
Custom Premix Selecting "Custom Premix" option means that all of the beads you have chosen will be premixed in manufacturing before the kit is sent to you.
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Spezies
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Gewähltes Kit
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96-Well Plate
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Weitere Reagenzien hinzufügen (MAPmates erfordern die Verwendung eines Puffer- und Detektionskits)
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48-602MAG
Buffer Detection Kit for Magnetic Beads
1 Kit
Platzsparende Option Kunden, die mehrere Kits kaufen, können ihre Multiplex-Assaykomponenten in Kunststoffbeuteln anstelle von Packungen erhalten, um eine kompaktere Lagerung zu ermöglichen.
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Stroke causes life long disabilities where few therapeutic options are available. Using electrical and magnetic stimulation of the brain and physical rehabilitation, recovery of brain function can be enhanced even late after stroke. Animal models support this notion, and housing rodents in an enriched environment (EE) several days after experimental stroke stimulates lost brain function by multisensory mechanisms. We studied the dynamics of functional recovery of rats with a lesion to the fore and hind limb motor areas induced by photothrombosis (PT), and with subsequent housing in either standard (STD) or EE. In this model, skilled motor function is not significantly enhanced by enriched housing, while the speed of recovery of sensori-motor function substantially improves over the 9-week study period. In particular, this stroke lesion completely obliterates the fore and hind limb placing ability when visual and whisker guidance is prevented, a deficit that persists for up to 9 weeks of recovery, but that is markedly restored within 2 weeks by enriched housing. Enriched housing after stroke also leads to a significant loss of perineuronal net (PNN) immunoreactivity; detection of aggrecan protein backbone with AB1031 antibody was decreased by 13-22%, and labelling of a glycan moiety of aggrecan with Cat-315 antibody was reduced by 25-30% in the peri-infarct area and in the somatosensory cortex, respectively. The majority of these cells are parvalbumin/GABA inhibitory interneurons that are important in sensori-information processing. We conclude that damage to the fore and hind limb motor areas provides a model of loss of limb placing response without visual guidance, a deficit also seen in more than 50% of stroke patients. This loss is amenable to recovery induced by multiple sensory stimulation and correlates with a decrease in aggrecan-containing PNNs around inhibitory interneurons. Modulating the PNN structure after ischemic damage may provide new therapies enhancing tactile/proprioceptive function after stroke.